Archive for June, 2009

20-21 iunie

Tuesday, June 23rd, 2009

Am inceput vineri seara cu filmul UP in 3D la Multiplex. Filmele de desene animate din ultima perioada mi se pare ca le depasesc ca si profunzime pe cele normale. Asta de exemplu este foarte frumos, cu multe invataminte dar in mod cert nu l-as considera un film pentru copii.

Sambata seara am mers la Festivalul de Muzica si Film Bucuresti unde cel mai mult am apreciat Romanian Piano Trio dar si grupul Acapella.

Duminica am vazut plaja pentru prima data pe anul asta. De fapt nu a fost prima data (deh… sunt constantean si am mai fost pe acasa) dar a fost prima data cand am putut sa practic sportul asta – bronzatul. Desi ustura un pic sunt foarte mandru de bronzul meu ­čśë

13-14 iunie

Tuesday, June 23rd, 2009

In mod obisnuit nu sunt un vizitatot al galeriilor de arta. Insa vineri noaptea m-a prins ora 4 dimineata vizitand galerii. A fost super interesant. Daca vreti sa vedeti ce ati pierdut – www.noapteagaleriilor.ro. Plus ca in perioada respectiva a mai fost in Bucuresti si Street Delivery.

Sambata am ajuns la Brasov unde am zacut prin Piata Sfatului, apoi am mancat in Predeal, am vizitat niste prieteni la Breaza si m-am intros in Bucuresti unde am vazut cea mai tare comedie din ultimul timp – The Hangover.

Si uite asa cred ca am batut recordul cu cele mai multe lucruri (si interesante pe deasupra) facute in 24 de ore. Cu somnul a fost cam subtire dar a meritat.

Duminica. Am testat filmele 6D din Liberty Center de la Light Cinema. Foarte, foarte tare. Va recomand cu caldura.

Nice weekend!

6-7 iunie

Tuesday, June 23rd, 2009

Cea mai mare productie de secretii nazale pe care am avut-o ever :)

Asta a si tansformat acest weekend in unul redus la odihna, sala si multe filme (dar nimic notabil)

Trec repede peste weekendul asta pentru ca am realizat ca ar trebui sa reduc intervalul la care scriu despre un weekend. Trebuie sa imi fortez memoria prea mult ca sa imi aduc aminte ce s-a intamplat acum 2 saptamani. Batranetea asta…

30 – 31 mai

Sunday, June 14th, 2009

Am descorit ca poti juca golf in Bucuresti si in alta parte decat la Clubul Diplomatilor. De fapt sa te antrenezi, dar oricum eu la stadiul asta sunt. Sper ca mai am un pic pana ies pe teren. Asa ca Urban Golf Club va asteapta langa Lacul Tei (intre Turabo Society Club si Bamboo) sa va exersati swing-ul pana obositi.

┬áDuminica am citit in parc. Cartea lui Dan Puric – “Cine suntem” si datorita faptului ca saptamana trecuta am vazut si one-man-show-ul “VIS” sunt tot mai fascinat de acest artist.

22-24 mai

Monday, June 8th, 2009

Sambata

Imi place sa gatesc dar mancarea buna se spune ca trebuie sa contina ca si ingredient obligatoriu “some looove”. Asa ca sambata m-am bucurat sa pot gati pentru niste prieteni. O zi foarte relaxanta. Daca nu as fi pierdut 3,5 ore cu un film ar fi fost si mai bine. “Apocalypse Now!” – http://www.imdb.com/title/tt0078788/┬á(regizat de Coppola cu Marlon Brando si Martin Sheen, 2 Oscaruri). Interesant, ┬ádar nu de sambata seara si prea lung.

Duminica

Am inceput cu karting la AMC Karting Tunari (www.amckart.ro). Pentru setea mea de adrenalina a fost la fix. Am incercat si karturile de 6,5 CP si pe cele de 13CP.

Apoi un pranz cu multi prieteni in Herastrau. Si am iesit la agatat cu Thomas :) . Thomas este cel mai cool, smecher, hlizit si haios tip pe care l-am vazut. Si are doar 9 luni. :) Si de pe acum face fetele sa intoarca capul dupa el iar eu profit de asta :))))

Am mers la Multiplex si am vazut Ingeri si Demoni (http://www.imdb.com/title/tt0808151/). Dupa romanul┬á cu acelasi nume de┬áDan Brown. Asta chiar e un film de week-end. Si m-am bucurat sa il vad pentru imaginile din Roma, oras care imi place tare mult, dar si mai mult datorita companiei in care am vazut filmul ­čśë .

Revelatia saptamanii

Friday, June 5th, 2009

Am realizat ca nu am ratat niciodata revizia de 15.000 de km la masinile pe care le-am condus. Si am avut tot timpul grija ce combustibil folosesc, ce ulei, etc. Pe scurt am avut tot timpul mare grija ca masina sa fie in perfecta stare de functionare.

Pe de alta parte, am realizat ca eu nu am mai fost la doctor de mai bine de un an. Si ca nu am grija ce mananc sau cum “ma comport” cu corpul meu. Stiati ca exista o serie de vaccinuri care ar trebui facute o data la 5 ani? Si ca ar fi bine sa ne facem analizele o data pe an? Si ca ar trebui sa mancam cu grija, regulat si diversificat? Chiar daca raspunsurile la intrebarile de mai sus sunt afirmative va rog sa spuneti sincer daca si aplicati ceea ce stiti. Eu recunosc ca nu, dar sper sa reusesc sa schimb acest lucru.

Revizii cat mai dese dar fara probleme!